Instagram Daha Sonra Tekrar Dene Hatası Nasıl Düzeltilir?


  • Çözüme geçmeden önce belirtmek isteriz ki bu hatanın ana nedeni:

    Son zamanlarda çok fazla spam göndermiş olmanızdır:

    • Çok sayıda gönderiyi beğenmek, birçok kişiye aynı yorumu yapmak, çok fazla kullanıcıyı takip etmek/takipten çıkarmak veya kısa bir süre içinde birden çok doğrudan mesaj göndermek.

    Instagram'ın sizin hesabınızı kısıtlama nedenlerinden bazıları şunlardır:

    • Toplu beğeni, toplu yorum, toplu takip/takipten çıkarma

    • Tüm gönderilerin altında aynı yorumlar (emojilerden, tek kelimeden oluşan vb.)

    • Otomasyon araçlarının güvensiz kullanımı.

    Daha Sonra Tekrar Dene Hatası Nasıl Düzeltilir:

    Bu hatanın oluşma sebebini anlattık gelin artık spam hesap olmadığınızı Instagram'a nasıl anlata biliriz:

    • Biyografiniz de her hangi bir link varsa kaldırın.

    • Farklı bir ip'den(telefon yada modemi kapatıp açın.) giriş yapın.

    • Şifrenizi değiştirin.

    • Hesabınızdan uzun bir süre (1-2 ay) hiç bir gönderiyi beğenmeyin, yorum yapmayın ve kimseye takip isteği göndermeyin.

    • Profil hesabınız yada gönderiniz şikayet edilmiş olabilir. Şikayet edildiğinden şüphelendiğiniz gönderiyi kaldırma imkanınız varsa kaldırın.

    • Instagram Web'den giriş yapmayı deneyin.

    Bu yöntemler işe yaramadı mı? Son çare:

    Problemi şikayet et.

    Bu hata mesajını gördüğünüzde, eylemlerinizin yanlışlıkla kısıtlandığını düşünüyorsanız, Instagram genellikle size bir sorunu bildirme fırsatı verir.

    Hata mesajında ​​bu seçenek yoksa, doğrudan hesabınızdan bir sorunu bildirebilirsiniz.

    Nasıl probmei Instagram'a Bildire Bilirsiniz: Hesabınıza gidin ve ekranın sağ üst köşesindeki üç noktaya dokunun.

    Ardından Ayarlar'a ve ardından Yardım'a tıklayın . Sorun Bildir'i bulun ve tıklayın. Bildirebileceğiniz sorunların bir listesini göreceksiniz. İhtiyacınız olanı seçin ve üzerine tıklayın. Bir şey çalışmıyor'u seçmenizi öneririz