Bunu Biliyor Muydun?
Instagram Daha Sonra Tekrar Dene Hatası Nasıl Düzeltilir?
-
Çözüme geçmeden önce belirtmek isteriz ki bu hatanın ana nedeni:
Son zamanlarda çok fazla spam yani bir çok mesaj ya da beğeni göndermiş olmanızdır:
- Çok sayıda gönderiyi beğenmek, birçok kişiye aynı yorumu yapmak, çok fazla kullanıcıyı takip etmek/takipten çıkarmak veya kısa bir süre içinde birden çok doğrudan mesaj göndermek.
Instagram'ın sizin hesabınızı kısıtlama nedenlerinden bazıları şunlardır:
-
Toplu beğeni, toplu yorum, toplu takip/takipten çıkarma
-
Tüm gönderilerin altında aynı yorumlar (emojilerden, tek kelimeden oluşan vb.)
-
Otomasyon araçlarının güvensiz kullanımı.
Daha Sonra Tekrar Dene Hatası Nasıl Düzeltilir:
Bu hatanın oluşma sebebini anlattık gelin artık spam hesap olmadığınızı Instagram'a nasıl anlata biliriz:
-
Biyografiniz de her hangi bir link varsa kaldırın.
-
Farklı bir ip'den(telefon yada modemi kapatıp açın.) giriş yapın.
-
Şifrenizi değiştirin.
-
Hesabınızdan uzun bir süre (1-2 ay) hiç bir gönderiyi beğenmeyin, yorum yapmayın ve kimseye takip isteği göndermeyin.
-
Profil hesabınız yada gönderiniz şikayet edilmiş olabilir. Şikayet edildiğinden şüphelendiğiniz gönderiyi kaldırma imkanınız varsa kaldırın.
-
Instagram Web'den giriş yapmayı deneyin.
Bu yöntemler işe yaramadı mı? Son çare:
Problemi şikayet et.
Bu hata mesajını gördüğünüzde, eylemlerinizin yanlışlıkla kısıtlandığını düşünüyorsanız, Instagram genellikle size bir sorunu bildirme fırsatı verir.
Hata mesajında bu seçenek yoksa, doğrudan hesabınızdan bir sorunu bildirebilirsiniz.
Nasıl probmei Instagram'a Bildire Bilirsiniz: Hesabınıza gidin ve ekranın sağ üst köşesindeki üç noktaya dokunun.
Ardından Ayarlar'a ve ardından Yardım'a tıklayın . Sorun Bildir'i bulun ve tıklayın. Bildirebileceğiniz sorunların bir listesini göreceksiniz. İhtiyacınız olanı seçin ve üzerine tıklayın. Bir şey çalışmıyor'u seçmenizi öneririz