• Bannerlord v1.4.3 Türkçe Yama Notları:

    Tek Oyunculu:

    Hata düzeltmeleri:

    • Köylerden çıkarken oluşan bir çöküş giderildi.
    • Bazı sığınaklara girerken oluşan bir çöküş giderildi.
    • Ana karakterin askerleri, ana karakter Radagos'un Sığınağı'ndayken geri çekilince oluşan bir - - çöküş giderildi.
    • Notable Wants Daughter Found görevinde kahraman ölünce oluşan bir çöküş giderildi.
    • Ana kahraman suç oranı yüzünden idam edilince oluşan bir çöküş giderildi.
    • Bir oyuncu bir kahramanın yerleşimini kuşatırken o kahramanı kendi krallığına girmeye ikna edince oluşan bir çöküş giderildi.
    • Tavernacılara varolan görevleri sorduğu zaman oluşan bir çöküş giderildi.
    • Oyundan çıkarken oluşan bir çöküş giderildi.
    • Oyunun bozuk yerelleştirme metnini okumaya çalırken oluşan bir çöküş giderildi.
    • Sefer haritasında zaman geçerken oluşan bir çöküş giderildi.
    • Evlenme diyaloğundayken oluşan bir çöküş giderildi.
    • Komplo görevinin başında oluşan bir çöküş giderildi.

    Performans iyileştirmeleri:

    • Oyun varlıklarının hafıza kalıntılarını optimize ederek büyük yerleşimlerdeki hafıza kullanımı azaltıldı.
    • Sahneler için genel işlemci hafıza kullanımında iyileştirmeler yapıldı. En fazla hafızaya ihtiyaç duyan ve oldukça kalabalık olan sahnelerimizden birisinde (Balgrad) bu hafıza kazanımı 100-150 mb. arasında.
    • Kullanıcı Arayüzü hafıza kullanımı sefer haritasında azaltıldı. KA atama sisteminin performansında geliştirmeler yapıldı.
    • Ani FPS düşüşlerini engellemek için silah model ağı yükleme davranışını sefer haritasında birlik ikonları için optimize edildi.
    • Silah oluştururken daha iyi performans elde edebilmek için kılıç parçaları optimize edildi.

    Oyun Kaydetme ve Yükleme:

    • Oyunları kaydedip daha sonra yükleyince asker birliklerinin sıfırlanmasına neden olan bir hata giderildi.
    • Yerleşimlerdeki karakterlerin, oyuncu yerleşimde beklerken oyun ukaydedip yükledikten sonra kaybolmalarına neden olan bir hata giderildi.
    • Oyun yükledikten sonra gelen ilk klan gelirini atlamaya neden olan bir hata giderildi.

    Yerelleştirme:

    • Çince dili için yerelleştirme güncellemeleri.
    • Noktalama ve yazım hatalarının yanısıra diğer çeşitli hatalar giderildi.

    Sanat:

    • aserai_town_c sahnesinin pazar bölgesinde daha iyi YZ hareketi için navmesh düzenlemeleri yapıldı.
    • sturgia_castle_003 sahnesindeki merdivenlerde daha iyi YZ hareketi için navmesh düzenlemeleri yapıldı.
    • İmparatorluk kale modelleri ve sahnelerinde geliştirmeler yapıldı.
    • Çok kısa afro saç oyuna eklendi.
    • Silah parçalarında bulunan çeşitli görünüş hataları giderildi.
    • Sestadeim Castle artık kale sahnesine sahip.
    • Yeni Sturgiya zırh setleri oyuna eklendi: Northern Lamellar Vest / Northern Short Lamellar Vest, Karakterlerin bazı duvarlardan düşmesine veya sıkışmasına neden olan bazı fizik hataları giderildi.
    • Ağaçlar üzerinde görüntü kalitesi ve performans geliştirmeleri yapıldı.
    • Üç adet yeni, eski görünüşlü Sturgiya kalkanı oyuna eklendi.
    • Northern Sloven Leather zırhındaki iç içe geçme sorunları giderildi.

    Sefer Haritası Değişiklikleri:

    • Dünya haritasında navmesh ve yön bulma konularında hata düzeltmeleri yapıldı.
    • Ordu üye ikonları artık etkinklerde hareket ederse artık durmak yerine bir hareket animasyonu oynatacak.
    • Dünya haritasındaki ikonların kaplamaları, modelleri ve materyalleri geliştirildi.

    Kullanıcı Arayüzü Değişiklikler:

    • Sefer haritasına yeni konuşma ekranı eklendi.
    • Bu, oyunculara çok daha hızlı ve yükleme ekranı olmadan konuşmalarını direkt sefer haritasında yapmalarını sağlayacak.
      Sevinme eklendi.
    • Oyuncular artık 'O' tuşu ile sevinebilirler. Bir kere tıklama ilk sevinme animasyonunu oynatırken 'O' tuşuna basılı tutarak 4 animasyona da erişim sağlayabilirsiniz. Bu özellik hâlâ geliştirilmekte olup önümüzdeki dönemde çok oyunculu oyun moduna da eklenecek.

    Özel Savaş Geliştirmeleri:

    • Artık 'Bir Harita Seç' metni görüntüden kalktı ve böylece bütün haritaları seçim penceresinde görebileceksiniz.

    • Artık kuşatma aleti yuvaları varsayılan olarak seçilmiş gelecek, böylece oyuncular hızlıca savaşmak isterlerse daha önceden seçilmiş kuşatma aletleri ile oynayabilecekler.

    • Duvar durumları artık sayısal gösterimle değil 'Hasarsız', 'Tek Gedikli' ve 'Çift Gedikli' olarak listeleniyor.

    • Bazı küçük metin değişiklikleri ve hata çözümleri yapıldı.

    • Ansiklopedideki birimlerin ekipmanları sayfalarındaki ikonları üzerine gelince detaylıca incelenebilir.

    • Harita olayı ses efektleri eklendi. (Savaş ve Yağma)

    • Daha kolay okunabilirlik için SP skor listesindeki bilgi satırı artık hep görünebilir. Çerçeve dışına çıkıldığında bile o satır en tepede kalmaya devam edecek.

    • Sağ tarafta çıkan çember şeklindeki harita bildirimleri artık üstlerine tıklandığında ilgili ekranda ilgili öğe seçili bir şekilde uygun ekranları açacak. Mesela yeni bir doğum bildirimine tıklanıldığında oyun klan ekranında o yeni doğan kahraman seçilmiş olarak ekranı oyuncuya getirecek.

    • Eksik olan Tek Elli, Gönderli ve Liderlik yeteneklerinin Getiri ikonları eklendi.

    • Bir yerleşimin kültürü artık o yerleşimin ansiklopedi sayfasından görüntülenebilir.

    • Thamaskene çeliğinin resmi güncellendi.

    Düzeltmeler:

    • Konuşma ekranında değişen karakter isimlerindeki bağlantı hatası giderildi.
    • Sefer ayarları penceresindeki dik yerleşim hatası giderildi.
    • Bebeklerin ve çocukların Klan ve Ansiklopedi ekranlarında gösterilmesi hatası giderildi.
    • Çocukların ansiklopedi sayfaları artık dost/düşman bilgisi paylaşmıyor.

    Savaşlar ve Kuşatmalar

    • Haydut İni karşılaşmalarında değişiklik yapıldı.
    • Oyuncular artık haydıt inlerine girerken iki seçenek ile girebilirler. İster direkt saldırarak, bu seçenek en yüksek seviyeli askerlerinizi seçerek saldırıyı başlatır, isterseniz de parti ekranından saldıracak askerleri seçerek.
    • Sahnedeki haydut sayısı dengelendi.
    • Düelloda savaşmayan haydutlar artık oyuncu tarafından esir alınabilir.
    • Tek Oyunculu oyun modu için otomatik savunma ayarı eklendi.

    Karakter Geliştirme Sistemi:

    • Tecrübe Puanı paylaşımında yeni bir sistem oyuna eklendi. Artık bir savaştan sonra kazanılan tecrübe puanlarının bir bölümü bütün birliğe dağıtılacak.
    • Karakter seviesi artık yetenek seviye artışları yerine yeteneklerden toplanan ham tecrübe puanına dikkat ediyor. Genel olarak bu değişiklik bazı yetenekler üzerinde odaklanmayı daha kolay hale getiriyor.
    • Bazı nitekliklerin hesaplanmasındaki birincil ve ikincil türler bölünemiyordu, bu hata giderildi.
    • Yetenek efektleri kahraman olmayan birimlere uygulanmıyordu. Bu hata giderildi.
    • 10 yeni Atletik niteliği oyuna eklenildi.
    • 7 yeni Binicilik niteliği oyuna eklendi.
    • Confidence ve Public Talker niteliklerindeki hatalar giderildi.
    • Wholesaler ve Appraiser niteliklerindeki hata giderildi. Artık kazançlar işaretleniyor olmalı.

    Klan ve Birlik

    • Klan üyeleri, her klanın seviyesine göre uygun sayıda savaşçısı bulunması adına düzenlendi. (Seviye 1 ve 2 için en az bir adet, 3 ve 4 için en az iki adet ve 5 ve 6 için en az üç adet savaşçı) Savaşçılar birliklere liderlik edebilecek yeteneklere sahip kahramanlar demek.
    • Oyuncuların ikiz sahibi olduklarında diğer ikize isim verememe hatası giderildi.
    • Savaş alanında oyuncudan kaçan askerler artık sefer haritasına dönüldüğünde de kaçmaya çalışacaklar.
    • Birliği olan bir kahramanla evlenirken eşin tarafsız bir birlikte kalmasına sebep olan bir hata giderildi. Kahraman artık oyuncunun klanına geçecek ve sahip olduğu klan dağılacak.
    • Oyuncunun tutsaklıktan kaçmakta olan kahramanlar ile birlikte birlik kurmalarına izin veren bir hata giderildi.
    • Kültürel ev yerleşimleri artık oyunun başında düzgün bir şekilde ayarlanıyor. Genel ev yerleşim seçim algoritması geliştirildi. Kahramanların sefer haritasında hareket ederken kullandıkları algoritma da geliştirildi.
    • Ev yerleşimlerinin evlilikle birlikte değişmemesine neden olan bir hata giderildi.
    • Bir aile üyesi başka bir klanda ise ev yerleşiminin yanlış olması hatası giderildi.
    • Yetenek ve özellik gelişimi çocuklarda geliştirildi. Aşırı düşük veya yüksek yetenekli çocukların ortaya çıkması çözüldü.
    • Çocuklar için yüz ve vücut özellikleri seçimi geliştirildi.
    • Çocukların bazen başka yerleşimlerde doğmasına neden olan bir hata giderildi.

    Ordular
    Paralı askerlerin ordu kurabilmelerine neden olan bir hata giderildi.

    Krallık ve Diplomasi
    Savaş ve Barış hesaplamalarında düzeltmeler yapıldı.
    Başarılı bir kuşatma pazalrığından sonra oyuncu birliğini haritanın başka bir yerine ışınlayan hata giderildi.
    Artık lordların kendi krallıklarından çıkması daha zor. Eğer lordların çok fazla parası varsa artık hiç bir yerleşimleri olmasa bile genellikle krallık değiştirmeyecekler. Bu da sahip oldukları paranın krallıktan çıkıp çıkmamaları kararına etki ettiği anlamına geliyor. Artık oyuncular bir lordu kendi krallıklarına geçmeye pazarlıkla ikna ederse o lordun oyuncuyla ilişkisi artarken eski kralıyla olan ilişkisi azalacak.
    YZ veya oyuncunun ölümü sonrası tetiklenen krallık veliaht kararındaki hatalar giderildi ve özellikle etkin hale getirildi.
    Bağlam ihtiyacı olan pazarlık ürünlerinin hiç etkisi olmama hatası giderildi.
    Düşman bir lordu oyuncu krallığına katılmaya davet ederken gözüken yanlış diyalog değişkeni düzeltildi.
    Bazı kararlarda oylama sisteminin oyuncuyu yok saymasına neden olan bir hata düzeltildi.
    Sturgiya varsayılan birlik taslak güçleri diğer krallıklar ile aynı seviyeye getirmek için artırıldı.
    Oyuncunun oy vermediği sona eren krallık kararları için bir bildirim eklendi.
    Krallıkların diplomatik duruşlarının, bir klanın krallıktan çıkmasıyla birlikte değişmesi hatası giderildi.
    Barış ve savaş ilanlarından sonra iligli krallıkların yerleşimindeki kahramanların ele geçirilmesi veya salıverilmesini engelleyen bir hata giderildi.
    Saldırmazlık/güvenli geçiş pazarlığının süresi kısaltıldı.
    İkna sistemindeki yanlış başarısızlık kararı çıkmasına sebep olan bir hata giderildi.
    Kralların yeni ele geçirilmiş bir yerleşimin sahibi için aday olma ve kazanma oranları birazcık düşürüldü.

    Ekonomi ve Ticaret
    Bazı şehir projeleri tanımları ve etkileri arasında uyumsuzluğa yol açan bir hata düzeltildi.

    Yerleşim Faaliyetleri
    Bazı yağma bildirimleri iki kere ekleniyordu. Bu durum düzeltildi ve yağma bildirimleri daha bilgilendirici hale getirildi.

    Görevler ve Sorunlar

    • Yeni görev “Landlord needs manual laborers” oyuna eklendi.
    • Yeni ana görev “Rescue your family” oyuna eklendi.
    • “Extortion by Deserter” görevi güncellemeleri ve düzeltmeleri:
    • Civardaki dağ ve nehirler gibi etkenlerden dolayı düşman partinin oyuncudan çok uzakta oluşturulma oranı büyük ölçüde düşürüldü.
    • Görevi başarılı bir şekilde bitirince kazanılan refah seviyesi kale ve köylere doğru oranda uygulanacak
    • Oyuncunun alternatif yol olarak yoldaşıyla birlikte yolladığı birlik sayısı artık günlükte doğru sayıda gösterilecek.
    • Oyuncular alternatif yolu seçtiklerinde 2. rütbeden düşük birlikleri seçemeyecek.
    • Oyuncunun dahil olduğu krallık görevi veren NPC nin krallığıyla savaş halinde iken görevi alabilmesine yol açan bir hata düzeltildi.
    • Ansiklopedide Görevi veren NPC nin parti ikonuna sağ tıklandığında ansiklopedi girdileri doğru görünecek.
    • Görevi veren NPC nin savunma partisi artık oyuncunun kontrolünde olmayacak. Pusu savaşında savaşa Görevi veren NPC nin komutasında katılacaklar.
    • Diyalog yazılarınde düzenlemeler yapıldı.
    • "Gang Leader Needs Weapons" görevi güncellemeleri ve düzeltmeleri:
    • Oyuncular görevin olduğu yerleşkenin sahibiyse artık görevi alamayacaklar.
    • Oyuncuların ikna yöntemini Kayıt&Yükleme yöntemiyle birden çok denemelerine izin veren bir hata düzeltildi.
    • "Training for retainers" görevi güncellemeleri:
    • Ödül olarak verilen altın miktarı yükseltildi.
    • Görevlerin alternatif çözümü olan yoldaş çözümü için gereken yetenek puanı yükseltildi.
    • Alternatif çözüm için gereken birlik sayısı düzenlendi.
    • Alternatif çözüm için yoldaş ve birliklerin geri dönüş süreleri uzatıldı.
    • Görevi tamamlamak için gereken süre sayısı arttırıldı.
    • Görevin refah etkisi kaldırıldı.
    • Artık 5 ilişki ve 10 güç puanı alternatif çözümün ödülü olarak görev sahibine eklenecek.
    • Görevden ödünç alınan birlik sayısı düzenlendi.
    • Oyuncu klanı Görevi veren NPC nin krallığıyla savaşa girerse görev iptal olacak.
    • Görev başarısı artık görevin olduğu yerleşkenin milis değerlerini etkilemiyor.
    • Ödünç alınan birliklerin hiç birini geri vermemek artık oyuncu onurunu 10 puan düşürecek.
    • Görev şartları düzenlendi.
    • “Headman need grain” görevinde gereken tahıl miktarı yükseltildi.
    • “Needs help with looters” görevinde görevi veren NPC ile konuşurken yanlış diyalog yazısının çıkmasına yol açan bir sorun düzeltildi.
    • “Company of trouble” görevinde oyuncular artık çocuk lordları ikna edemeyecek.
    • “Family feud” görevi NPC sinin klan değiştirmesine yol açan bir sorun düzeltildi.
    • Oyuncu “Lord needs horses” görevini diyalog yoluyla tamamladığında savaş karşılaşması menüsünün açılmasına yol açan bir hata düzeltildi.
    • Küçük krallık kahramanları artık “Lord needs horses” görevi vermeyecek.
    • “Lady/lord wants rival captured” görevinde hedef NPC nin kopyalanmasına yol açan hata düzeltildi.
    • “Need of help with brigands” görevi sırasında yağmacı birliklerini yok etmek de görevde ilerleme sağlayacak.
    • Radagos’un Sığınağının başka bir sığınakta görünmesine yol açan hata düzeltildi.

    Konuşmalar ve Karşılaşmalar:
    Lordun salonundaki askerlerin kiralanabilir paralı asker gibi davranmasına yol açan bir hata düzeltildi.
    Oyuncu düşman bir partiyle karşılaşıp müttefik ordu üyelerinden birisiyle konuşmak istediğinde müttefik partinin kahramanlarının oyuncuyla düşman diyaloğuna girmesine yol açan bir hata çözüldü.
    oyuncuların “bir kişiyle görüşme görüşme iste” butonuna basarak şehrin önde gelenleri ile görüşebilmesini sağlayan bir hata düzeltildi.
    İkna seçeneğinin başarı oranı hesaplanırken oluşan bir hata düzeltildi.
    Konuşulan karakterin ismine tıklandığında ansiklopediden yanlış sayfa açılmasına yol açan bir sorun düzeltildi.
    Taverna görevlerinde oyuncu bir NPC den başka bir NPC'yi bulmasını istediğinde diyalog problemlerine sebep olan bir hata düzeltildi.
    Oyuncunun krallığın ait yerleşkelerde oyuncu gezginlerle konuşmaya çalıştığında diyalog ekranında sıkışmasına yol açan bir sorun düzeltildi.

    Diğer:

    Birlik güncellemeleri ve düzenlemeleri:

    Krallık askerleri artık daha çeşitli silahlar kullanacak.
    Binekli paralı asker birlikleri artık mızrak kullanıyor.
    Paralı asker birlikleri artık uygun yeteneklere sahip ve doğru ünite grubunda.
    Paralı asker ve binekli paralı askerler artık daha iyi silahlara sahipler.
    Sturgian Brigand, Hardened Brigand ve Horse Raider birlikleri de artık mızrak kullanıyor.
    Krallıkların temel, 6 seviyelik birliklerinin artık 2.sınıf silah taşıma ve kullanma şansı var.
    Battanian Oathsworn birlikleri artık cirit kullanıyor.
    Battanian Scout birliklerinin atları battanya atlarıyla değiştirildi.
    Aserai Memluke Regular ve Aserai Youth birlikleri artık atlı birlik olarak sayılacak.
    Memluke heavy cavalry birlikleri artık farklı bir yay kullanıyor.
    Aseria Tribal Horseman birlikleri artık cirit kullanıyor.
    Khuzait Torguud birlikleri artık silahlarına ek olarak kılıç da kuşanacak.
    Khuzait Darkhan birlikleri artık daha iyi cirit kullanıyor.
    Khans Guard Birlikleri artık silahlarına ek olarak tek elli bir gürz kuşanacak.
    Khuzait Spear Infantry birlikleri artık fırlatılabilir mızrak taşıyacak.
    Levy Crossbowmen birlikleri artık menzilli birlik olarak sıralanacak.
    Oyuncuyla kendisi ile ilişkilerinin azaldığını söyleyen bir bildiri hatası düzeltildi.
    Yerleşke iyileştirme etkisinin çalışmamasına yol açan bir hata düzeltildi.
    Lordların masa oyunu teklif edildiklerinde hareket etmelerini engelleyen bir hata düzeltildi.
    Karakterler yaşlarına uygun görünmüyorlar, görevlerde daha genç görünüyorlardı bu durum düzelitildi.
    Oyuna modlarla yeni kültürler eklendiğinde turnuva sırasında oyunun çökmesine yol açan bir sorun düzeltildi.
    Çocuk asillerin lordun salonunda belirmelerini engelleyen bir hata düzeltildi.
    Çocuk kahramanların turnuvaya katılmasına yol açan bir sorun düzeltildi.
    Sığınaklar artık partilere yerleşke iyileşme bonusu vermeyecek.
    Gezginlerin tavernalarda aynı yerde belirmelerine yol açan bir sorun düzeltildi.
    Bazı atların aynı renkte olmasına yol açan bir hata düzeltildi.
    Mod araçları için UX temzileme.
    Ses sistemi için mod desteği eklendi.
    Oyun içi kodlarında iyileştirmeler ve temizlemeler yapıldı.
    Mod araçları için üstüne yazma yetkisi verildi.


    Çok Oyunculu Oyun Modu:

    Sanat
    mp_tdm_map_001 haritasında harita dışına çıkılabilen bazı noktalara bariyer eklendi.

    Animasyon
    Kargıların bazı istemcilerde bitmiş olmasına rağmen hâlâ koltuklanmış halde görünme sıkıntısı giderildi.

    Tasarım ve Denge

    Voulg zincirleme saldırı hızı düşürüldü.
    Vlandiya Şövalyesi - Battal Balta'nın tek elli kullanılması hatası giderildi.
    Delip geçme çift elli gürzlerde daha çok olacak.
    Koltuklanmış kargıların delip geçmesi çok oyunculu oyunlarda olmayacak şekilde ayarlandı.

    Oyun Modları
    Kuşatma sunucuları artık belli bir moral sınırından sonra oyuncu almayı durduracak. Oyuncuların oyunları yüklenirken sona eren sunucular artık o oyuncuların istatistiklerini değiştirmeyecek. Bu durum kuşatma sunucularında nadiren oluyordu

    Diğer - Çeşitli
    Eşleştirme sistemi artık maç atadıktan sonra oyuncuların sayısını dengeleyecek.
    Kültürler ve haritalar artık oyun türleri yerine küresel olarak düzgün bir şekilde seçiliyor.
    Eğer oyun süresinde canlanmadıysanız ceza almadan sunuculardan çıkabilirsiniz.
    İlk takım olarak izleyici olup sonra takım değiştirince 120 başlangıç altını verilmeme hatası düzeltildi.

    Sunucu ve Ağ
    Sona eren bir özel oyuna girerken oluşan sonsuz bekleme ekranı hatası giderildi.
    Oyuncunun diğer istemcilere haber vermeden tekme eylemini başlatarak onlarda görünmeyen tekme animasyonu oynatma hatası giderildi.
    Lobideyken oluşan çeşitli bağlantı hataları giderildi. Artık sohbet penceresinde başarısız olan eylemlerle alakalı bilgiler yazılacak.
    İstemcilerde sadaktaki ok sayısının güncellenmeme hatası giderildi.
    Normal olarak sona eren özel sunucuların uzun süre beklemesi hatası giderildi.
    Lobide oluşan bir istemci çöküşü giderildi.
    Aseray kültürü ile oynanan oyunlarda oluşan bir çökme hatası giderildi.

    SP & MP

    Çöküşler
    Sahne yüklerken oluşan bir çöküş giderildi.

    Performans
    Kumaş simülasyonu artık daha az işlemci kaynağı kullanmakta.

    Animasyon
    Bineklerinden geriye doğru düşen sürücülere verilen hareket kaldırıldı.
    Kuşatma aletlerini hareket ettiren karakterlerin yanlış animasyonu oynatma hatası giderildi.
    Kalkan vuruşlarındaki ters kinematik özelliğinde geliştirmeler yapıldı.
    Patlama ve ateş ile ölümlerde kullanılan yer tutucu animasyonlar hareket yakalama ile tasarlanan animasyonlar ile değiştirildi.
    Sırta gelen ok veya geriye doğru oluşan ölümlerde kullanılan yer tutucu animasyonlar hareket yakalama ile tasarlanan animasyonlar ile değiştirildi.

    Dövüş
    Silah tutma mantığında oyuncuların bineklere binerken tutmaması gereken silahları tutmasına izin veren bir mantık hatası giderildi.
    Bir emir verirken veya bir aleti kullanırken etkin olan dövüş eylemleri artık kitlenmiyor.
    Üçüncü birey kamera yükseklik formülü karakterler kameraya yakınken ekranda daha az yer kaplayacağı şekilde tekrar ayarlandı.
    Çift elli silahlar artık yukarıdan saldırırken savunmaları delip geçebilir.
    Delip geçme hareketi iki adet hasar kaydı yazıyordu, bu hata giderildi.

    Diğer
    Binek üzerindeyken birincil sahış kamera hareket ayarının çalışmaması hatası düzeltildi.
    Bazı fırlatma silahlarının cesetleri kaybolduğunda kendilerinin de kaybolmasına neden olan bir hata giderildi./endspoiler/

    Beta Hotfix (e1.4.3 - 06/08/20)

    • Hapsedilmiş bir lord ile konuşurken yaralanmış karakter animasyon setlerinin oynatılmama sorunu giderildi.

    • Oyuncu birliğinin YZ ordusuna yanlışlıkla çağırılmasının oyuncu birliğini kontrolü dışında o ordunun pozisyonuna hareket ettirmesi hatası giderildi.

    • Bazı asil karakterlerin yeni oyunlarda ortaya çıkmama hatası giderildi.

    • Birliği olmayan asil karakterlerin diğer şehirlere turnuvalara katılmak için gitmeme sorunu giderildi.

    • Aile üyelerinin birlik yönetmek için seçilebilir olmama hatası giderildi.

    • Eşrafların güçleri bir süre sonra 100 değerinde kalıyordu. Bu hata giderildi ve daha dengeli hale getirildi.

    • Varsayılan takas cezası (alım satım fiyat farkı ortalaması) %10'dan %8'e düşürüldü.

    Beta Hotfix (e1.4.3 - 30/07/20)

    • Arbaletçi İmparatorluk Çavuşu birimlerinin kılıçsız olma hatası giderildi.
      -Otomatik savunma özelliğinde menzilli saldırıların kalkanı yukarı tutmaya zorlama hatası giderildi.

    • Yapay Zekanın artık bir kaleye saldırı gerçekleştirmeden önce daha fazla kuşatma ekipmanı inşa etmesi gerekmete. Eğer saldıran taraf herhangi bir ekipman olmadan saldırıya başlarlarsa veya sadece bir adet koçbaşı veya kuleleri olursa yerleşimin daha önceki değerlere göre avantajı daha fazla olacak.

    • Kuşatma hazırlık süresi artık %33 daha uzun sürüyor.

    • Yerleşim yerleri arasındaki öğe fiyat farklılıkları daha çok hale getirildi. Böylece tüccar oyuncular ve karavanlar daha çok kâr edebilecekler.

    • Oyuncunun bir yerleşimdeyken ordudan çıkmasına oluşan çöküş giderildi.

    • Sağlık geri kazanımı konusundaki bir hata giderildi.

    • Bazı köylerin üretimleri düzenlendi. Görüntü değişiklikleri yakında yapılacak.

    Hotfix (e1.4.2 - 28/07/20)

    • Arbaletçi İmparatorluk Çavuşu birimlerinin kılıçsız olma hatası giderildi.

    • Otomatik savunma özelliğinde menzilli saldırıların kalkanı yukarı tutmaya zorlama hatası giderildi.

    • Yapay Zekanın artık bir kaleye saldırı gerçekleştirmeden önce daha fazla kuşatma ekipmanı inşa etmesi gerekmete. Eğer saldıran taraf herhangi bir ekipman olmadan saldırıya başlarlarsa veya sadece bir adet koçbaşı veya kuleleri olursa yerleşimin daha önceki değerlere göre avantajı daha fazla olacak.

    • Kuşatma hazırlık süresi artık %33 daha uzun sürüyor.

    • Yerleşim yerleri arasındaki öğe fiyat farklılıkları daha çok hale getirildi. Böylece tüccar oyuncular ve karavanlar daha çok kâr edebilecekler.

    • Oyuncunun bir yerleşimdeyken ordudan çıkmasına oluşan çöküş giderildi.

    • Sağlık geri kazanımı konusundaki bir hata giderildi.

    • Bazı köylerin üretimleri düzenlendi. Görüntü değişiklikleri yakında yapılacak.

    Hotfix (e1.4.2 - 28/07/20)

    • Garnizon maaşlarının bir yerleşim yerini ele geçirdikten sonra kısa süreliğine çok fazla olmasına sebep olan hata giderildi.

    • Bir sığınağa saldırmadan önce görülen Askerleri Yönet ekranında askerleri yükseltince oluşan bir çöküş giderildi.

    • Bir konuşmadayken teslim olan haydutları birliğe katarken oluşan bir çöküş giderildi.

    • Ölüm bildirimlerine tıklayınca oluşan bir çöküş giderildi.

    • Çatışma oyun modunda oluşan bir çöküşme giderildi.

    • Oyuncuların haritadan silinmekte olan bir ata binmelerine izin veren bir hata giderildi.

    • Yerelleştirme hata düzeltmeleri yapıldı.

    Beta Hotfix (e1.4.3 - 11/08/20)

    • Ana görevi yaparken bir küçük ülke partisi ile konuşurken oluşan bir çökme giderildi.

    • 4.Sınıf birliklerin maaşları 1 altın, 5. Sınıf birliklerin maaşı ise 3 altın azaltıldı.

    • Bir ordu ile birlikte bir yerleşimde iken bir eylem yaparken oluşan çökme giderildi.

    • Garnizonları hareketli birlikler olarak işaretleyen bir hata giderildi. Bu hata yüzünden tutsakların kaçma şansı yanlış hesaplanıyordu.

    • Karavan işlemleri için yerleşim bildirimi oluştururken oluşan çökme giderildi.

    Beta Hotfix (e1.4.3 - 12/08/20)

    • Sahip olunan bir yerleşime girince oluşan bir çökme giderildi.

    • Saldırı seçeneğinin hali hazırda devam eden kuşatmalara katılınca görünmeme hatası düzeltildi.

    • Yeni ele geçirilmiş bir şehre ordu ile girildiğinde oluşan bir çökme giderildi.

    • Yoldaşlar tarafından yönetilen birlikler artık ordulara katılabiliyorlar.

    • YZ ordu lideri bir kuşatmayı kaldırdığında oluşan çökme giderildi.

    • Oyun başlangıcında modül yüklerken oluşan bir hata yüzünden oluşan bir çökme giderildi.

    • Yeni doğmuş bir NPC karakterin herhangi bir sivil veya savaş ekipmanı olmaması yüzüden oluşan bir çökme giderildi.

    • Oyuncunun bir arena dövüşünü arena menüsü hala açıkken tamamlaması yüzünden oluşan bir çökme giderildi.

    • Bir küçük ülke ve bir haydut birliğinin bir düşman ülke birliğine saldırdığı senaryoda oyuncunun yardım etmeye çalıştığında oluşan bir çökme giderildi.

Diğer bence bizce kesinlikle bakmanız gereken konularımız: